Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Oceń ten artykuł!
[Total: 1 Average: 5]

Content Organica wyróżniona nagrodą Wiktoria – Znak Jakości Przedsiębiorców 2018

Autor: admin

Data: Październik 27, 2018

Miło jest nam poinformować, że nasza agencja marketingowa, Content Organica otrzymała nagrodę XXII edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców.  Jest to największy wizerunkowy konkurs gospodarczy w Polsce z wieloletnią tradycją. Nagrody przyznaje się w siedemnastu kategoriach. Nasza firma została laureatem kategorii „Usługi dla firm i ludności”.

Nagrodę odebrał Prezes Content Organica – Karol Kotowski. Wszystko odbyło się podczas Wielkiej Gali, która miała miejsce 26 października 2018r. w warszawskim Hotelu Okęcie. Warto dodać, że organizatorem konkursu jest  Fundacja WIP WARTO IM POMÓC. Członkowie kapituły wyróżniają co roku przedsiębiorstwa, które swoim rozwojem i etyczną postawą na rynku wpływają na rozwój polskiej gospodarki.

Patronami Wiktorii są takie instytucje jak m.in.: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Pracodawcy RP, Związek Powiatów Polskich. A także Wojewoda Kujawsko-Pomorski, Wojewoda Lubelski, Wojewoda Mazowiecki, Wojewoda Śląski, Wojewoda Świętokrzyski i in. Było to więc duże medialne wydarzenie. Tym bardziej miło nam, że nasza firma znalazła się w gronie nominowanych i zdobyła tę prestiżową nagrodę, ponieważ wskazuje ona, że kierunek rozwoju naszej firmy jest jak najbardziej właściwy.

Dodajmy, że w tegorocznej edycji nominowano ponad 700 firm, a nagrody otrzymały 54 z nich. Znalezienie się w tym gronie jest  dla nas ogromnym wyróżnieniem, a zarazem dowodem na nasze profesjonalne działania i najwyższy poziom usług.

Oceń ten artykuł!
[Total: 5 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane

Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)

Czytaj więcej >>

eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów

Czytaj więcej >>

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Czytaj więcej >>

Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Czytaj więcej >>

Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice

Czytaj więcej >>

Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?

Czytaj więcej >>

Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?

Czytaj więcej >>
Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży

Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży?

Czytaj więcej >>
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce