Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Oceń ten artykuł!
[Total: 1 Average: 5]

Content Organica patronem wystawy “Oczy szeroko zamknięte” – Joanny Walasek

Autor: admin

Data: Wrzesień 7, 2019

W dniu 6 września 2019 r. w Częstochowskiej Konduktorowni odbył się wernisaż Joanny Walasek, którego byliśmy głównym sponsorem. Wystawa zatytułowana „Oczy szeroko zamknięte”  zgromadziła tłum widzów, ciekawych obejrzenia klimatycznych aktów, podzielonych na część prawą (czarno-białą) i lewą (kolorową). Autorka prac pochodzi z Częstochowy, jednak od 10 lat mieszka na stałe na Sycylii. Zajmuje się tam zawodowo aktami, zdjęciami sensualnymi i fotografią ślubną.

Jak nam powiedziała, zawsze marzyła o tym, aby zrobić wystawę w swoim rodzinnym mieście, które nadal dla niej jest ważne. Po za tym, akty nie są często pokazywane w Częstochowie, więc byłoby to coś specjalnego. Kolejny wernisaż autorka chciałaby wystawić w Warszawie. Dodajmy od siebie, że dzięki multimediom i muzyce cała wystawa miała niesamowity, mroczny klimat. Wspierać takich artystów jak Joanna Walasek to dla nas zaszczyt i przyjemność.

Oceń ten artykuł!
[Total: 7 Average: 5]

1 myśl w temacie “Content Organica patronem wystawy “Oczy szeroko zamknięte” – Joanny Walasek”

  1. Magda pisze:

    Mi się bardzo podoba postawa agencji, że angażuje się i udziela się w różnych ciekawych tematach. Ceni się takie inicjatywy. I gdybym miała jakąś firmę, to wybrałabym usługi właśnie tej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Czytaj więcej >>

Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Czytaj więcej >>

Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice

Czytaj więcej >>

Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?

Czytaj więcej >>

Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?

Czytaj więcej >>

Blog nie jest blogiem, to bardzo dobry biznes

Czytaj więcej >>
marketing wirusowy

Marketing wirusowy w promocji i budowie marki

Czytaj więcej >>
Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży

Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży?

Czytaj więcej >>
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce