Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Blog

co warto wiedzieć?

Jak budować wizerunek marki?

Jest to jedno z tych pytań, na które prędzej czy później musi odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca, który pragnie zbudować własną markę. I to taką, która posiadać będzie odpowiedni wizerunek, sprzedaż i będzie coś znaczyć na rynku. Oczywiście nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Każdą markę należy przeanalizować osobno i podejść do niej  indywidualnie. Uwzględnia […]

...czytaj więcej
Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)

Reklama ma przykuć uwagę i przekonać odbiorcę do skorzystania z przedstawianych usług czy zakupu produktów. W tym celu często odwołuje się do pierwotnych instynktów oraz emocji, które mogą skłonić do impulsywnych zachowań. Wśród nich nie tak rzadko można znaleźć nawiązania do seksualności i seksu samego w sobie. Trudno się temu dziwić, gdyż dążenie do prokreacji to jeden z fundamentalnych instynktów. Jednak […]

...czytaj więcej
eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów

Komunikacja jest szczególnie ważna w trudnych momentach funkcjonowania każdej instytucji. Niezależnie od tego, czy mowa o dużej korporacji, instytucji publicznej czy samorządzie, sprawne przekazywanie informacji i czytanie nastrojów społecznych jest kluczowe w zażegnaniu kryzysu i niwelowaniu jego skutków. Dobrym partnerem w tych działaniach może okazać się eRzecznik, który może zająć się wieloma aspektami radzenia sobie […]

...czytaj więcej
Pepsi – najlepsze reklamy w historii marki

Papsi, czyli napój, który kojarzy każdy. Logo w barwach niebieskiego, bieli i czerwieni jest znane na całym świecie. Oprócz charakterystycznego smaku, marka może poszczycić się ciekawymi i innowacyjnymi kreacjami reklamowymi, dlatego warto przyjrzeć się najlepszym reklamom w jej historii. Kilka słów o historii marki Pepsi nie gości na naszych stołach od wczoraj. Marka ma swoją tradycję, […]

...czytaj więcej
Wartościowy link, czyli jaki? (podstawy pozycjonowania)

Link to umieszczony w Internecie adres strony internetowej, który jest klikalny i po kliknięciu przenosi użytkownika (automatycznie otwiera) na stronę znajdującą się pod tym linkiem. Jest to wygodna forma nawigowania pomiędzy różnymi witrynami – nie trzeba przepisywać czy kopiować i wklejać adresu, a najechanie na link kursorem i kliknięcie jest naturalną akcją intuicyjnie wykonywaną przez […]

...czytaj więcej
Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Pandemia koronawirusa bardzo wpływa na nasze życie. Granice są zamykane, zabrania się spotkań towarzyskich, wiele instytucji i miejsc jest pozamykanych. Jednak tak poważna sytuacja nie dotyczy jedynie osób fizycznych. Jej skutki odczuwają także firmy niezależnie od ich wielkości. Ten trudny czas wymusza na przedsiębiorcach podejmowanie drastycznych kroków, w ramach których starają się znaleźć jakiekolwiek oszczędności. Marketing wydaje się częścią […]

...czytaj więcej
Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Aktualna sytuacja na świecie diametralnie zmieniła życie wielu ludzi. Ogłoszona przez WHO pandemia koronawirusa doprowadziła do drastycznych zmian w działaniu rynku, a także w codziennym życiu całych społeczeństw. Nie ominęło to handlu e-commerce, na którym obecna sytuacja odcisnęła swoje piętno. Co ciekawe – nie tylko negatywnie. Koronawirus w Google Na przełomie lutego i marca doniesienia o zarażeniu koronawirusem dochodziły z państw znajdujących […]

...czytaj więcej
Praca nad tekstem: redakcja i korekta

Tworzenie tekstu często wiąże się z jego redakcją lub korektą. Co ważne, często w wyniku braku wiedzy na ten temat, oba terminy stawia się jako zamiennik. Natomiast redakcja i korekta wymagają zupełnie innego zakresu prac, chociaż obie czynności wpływają niewątpliwie na edycję tekstu. W porządku, zatem kiedy należy zlecić profesjonalną korekcję lub redakcję tekstu? Niekiedy […]

...czytaj więcej
1 2 3 6
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce