Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Blog

co warto wiedzieć?

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Pandemia koronawirusa bardzo wpływa na nasze życie. Granice są zamykane, zabrania się spotkań towarzyskich, wiele instytucji i miejsc jest pozamykanych. Jednak tak poważna sytuacja nie dotyczy jedynie osób fizycznych. Jej skutki odczuwają także firmy niezależnie od ich wielkości. Ten trudny czas wymusza na przedsiębiorcach podejmowanie drastycznych kroków, w ramach których starają się znaleźć jakiekolwiek oszczędności. Marketing wydaje się częścią […]

...czytaj więcej
Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Aktualna sytuacja na świecie diametralnie zmieniła życie wielu ludzi. Ogłoszona przez WHO pandemia koronawirusa doprowadziła do drastycznych zmian w działaniu rynku, a także w codziennym życiu całych społeczeństw. Nie ominęło to handlu e-commerce, na którym obecna sytuacja odcisnęła swoje piętno. Co ciekawe – nie tylko negatywnie. Koronawirus w Google Na przełomie lutego i marca doniesienia o zarażeniu koronawirusem dochodziły z państw znajdujących […]

...czytaj więcej
Praca nad tekstem: redakcja i korekta

Tworzenie tekstu często wiąże się z jego redakcją lub korektą. Co ważne, często w wyniku braku wiedzy na ten temat, oba terminy stawia się jako zamiennik. Natomiast redakcja i korekta wymagają zupełnie innego zakresu prac, chociaż obie czynności wpływają niewątpliwie na edycję tekstu. W porządku, zatem kiedy należy zlecić profesjonalną korekcję lub redakcję tekstu? Niekiedy […]

...czytaj więcej
Relacje z klientem i biznes w mediach społecznościowych

Podejmując się promocji za pośrednictwem Internetu, ważne jest, aby opanować zasady w nim funkcjonujące, chociaż na podstawowym poziomie. Zapoznać się z zasadami i sposobami budowania relacji, utrzymywania zainteresowania oraz tworzenia takiej sieci powiązań, aby przynosiło to oczekiwaną korzyść, również finansową. Jak zatem zacząć? Skąd brać pomysły oraz w jaki sposób i jak często odwoływać się do swoich obserwatorów i czytelników? Budowanie relacji […]

...czytaj więcej
Jak zarobić na blogu?

Podobno, jeśli wykonuje się zadania związane ze swoją pasją, to w zasadzie w ogóle się nie pracuje. Coś w tym jest. Pochłonięci pasją, dzieląc się swoją wiedzą, tak naprawdę czasem możemy zapomnieć, że to, co robimy jest naszą pracą. Czy zatem prowadzenie bloga o swoich zainteresowaniach można nazwać pracą w sieci? Czy w ogóle można zarabiać na blogu, a jeśli tak, to […]

...czytaj więcej
Jak zarabiać na Instagramie? – marketing afiliacyjny

Dostęp do Internetu pozwolił wielu osobom na to, aby ogólnie mówią, uzyskały lepszy dostęp do informacji. Możliwość dokonania zakupów w sieci, wymiany doświadczeń lub poznania nowych zakątków świata sprawiły, że użytkownicy w dość naturalny sposób rozpoczęli proces dzielenia się swoją wiedzą lub przemyśleniami z pozostałymi. Im częściej wartościowe i interesujące treści zaczęły pojawiać się w sieci, tym szybciej stała się ona […]

...czytaj więcej
Czy e-mail marketing jest skuteczny?

Jest wiele metod marketingowych skierowanych dla sieciowych odbiorców. Poszukując tej najlepszej, trzeba przyjrzeć się dziesiątkom propozycji. Internetowe metody marketingowe opierające się na indywidualnych bazach odbiorców są chyba wśród nich najbardziej skuteczne. Podobnie jest to z e-mail marketingiem, w który zdecydowanie warto zainwestować każdy grosz, gdyż jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Dlaczego właśnie ta metoda? Odpowiedź znajdziesz w poniższym […]

...czytaj więcej
Jak ważny w biznesie jest Internet?

Internet dla wielu ludzi jest czymś innym. Jedni szukają tam repertuaru kin, inni nowych produktów kosmetycznych, sprawdzają korki na trasie codziennego przejazdu czy też poszukują literatury, muzyki, filmów i gier komputerowych. Często też poszukują codziennej informacji czy opinii innych osób, które np. skorzystały już z usług nowego salonu odnowy biologicznej. Internet jest więc medium, które będąc dostępne przez […]

...czytaj więcej
1 2 3 6
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce