Blog

Agencja PR zwykle zatrudniana jest w roli remedium na bolączki trawiące firmę. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z faktu, że należy...

Czytaj więcej

Strony internetowe od dawna nie pełnią jedynie funkcji reprezentatywnej, ale dzięki nowatorskim rozwiązaniom mogą stanowić efektywne narzędzie służące...

Czytaj więcej

Wielu przedsiębiorców obawia się skorzystania z usług zewnętrznych agencji marketingowych, pozostając bardzo wrażliwymi na wizerunek swojej marki i...

Czytaj więcej

Brief - określany podręcznikowo jako dokument przygotowany dla agencji, nakreślający całokształt kampanii łącznie z jej celami, etapami, zarysem...

Czytaj więcej

W pierwszej kolejności warto podzielić teksty na konkretne rodzaje i przeznaczenie. Część tekstów na stronę www. z pewnością będzie miała za zadanie...

Czytaj więcej

Specjalista czy agencja PR?

Ciekawostki 07/17/2017

Wielu firmom wydaje się, że rozpoczynając prowadzenie działań wizerunkowych należy działać zgodnie z zasadą "duży może więcej" i stawiają na duże...

Czytaj więcej

Wydaje się, że marketing szeptany to nic innego, jak zamieszczanie na forach internetowych wpisów zawierających treść promującą konkretną markę, z...

Czytaj więcej

Od kiedy robienie zakupów stało się procesem zdecydowanie bardziej złożonym i wielokanałowym, sprzedawanie wcale nie stało się łatwiejsze. Wiele firm...

Czytaj więcej

Komunikacja marketingowa w najprostszych słowach opiera się na wymianie informacji pomiędzy przedsiębiorcą, a otoczeniem rynkowym. Warto pamiętać, że...

Czytaj więcej

Wydawałoby się, że nie ma uniwersalnego przepisu na to, by kampania marketingowa była udana, jednak istnieje kilka zasad, które sprawią, że będzie...

Czytaj więcej
Zobacz wszystkie wpisy