Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Oceń ten artykuł!
[Total: 1 Average: 5]

Praca zdalna w agencji marketingowej

Autor: admin

Data: Październik 24, 2020

Agencja marketingowa jest miejscem, które skupia grono kreatywnych osób, które lubią tworzyć ciekawe projekty. Połączenie pracy z pasją jest najlepszym rozwiązaniem, jakie można wdrożyć w dorosłym życiu. Dodatkowo praca zdalna umożliwia działanie praktycznie z każdego zakątka na ziemi. Potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu. Agencja marketingowa i praca zdalna – jak to wszystko wygląda na różnych stanowiskach? Wszystko tłumaczymy w tym artykule.

Dla kogo praca zdalna w agencji marketingowej?

Warto na samym początku podkreślić, że praca zdalna jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mają problemu z zarządzaniem sobą w czasie. Każde stanowisko wymaga realizacji konkretnych zadań w ściśle zdefiniowanym czasie. To zupełna podstawa działania samej agencji marketingowej. Celem jest wykonanie projektów dla klientów w taki sposób, aby byli oni zadowoleni. Ważne jest również, by kampanie marketingowe odpowiadały na ich potrzeby i przynosiły oczekiwane wyniki. Są to między innymi: wzrost świadomości o marce, wzrost sprzedaży czy też uzyskanie nowych odbiorców.


Agencja marketingowa i praca zdalna – jakie stanowiska?

Rok 2020 udowodnił, że praca z domu jest jak najbardziej możliwa. Co ciekawe, bardzo często przynosi lepsze efekty od tej, która wykonywana jest w biurze stacjonarnym. Agencja marketingowa i praca zdalna to jedno z bardziej udanych połączeń. Wiele stanowisk nie wymaga pojawienia się w biurze. Dodatkowo praca z domu w tych przypadkach jest zdecydowanie optymalna. Jakie prace można wykonywać w stu procentach z domu?

  • Grafik komputerowy – do wykonywania tego zawodu niezbędna jest znajomość programów graficznych, takich jak: Adobe Photoshop, Ilustrator czy też Lightroom. Dodatkowo bardzo ważne będzie poczucie estetyki i kreatywność. Takie połączenie umiejętności pozwala na tworzenie pięknych grafik, reklam, ulotek, wizytówek, plakatów, logotypów czy też samych produktów.
  • Copywriter – praca ta polega na tworzeniu tekstów sprzedażowych, reklamowych, sloganów, scenariuszy, opisów kategorii, jak również na pisaniu artykułów na portale internetowe czy blogi. Do wykonywania takich zadań potrzebna jest umiejętność pisania na różne tematy, znajomość ortografii i gramatyki, lekkie pióro oraz kreatywność. Dzięki temu copywriter może przygotować bardzo dobry tekst o podróżach dookoła świata czy nawet o panelach fotowoltaicznych.
  • Korektor – osoba, która zajmuje się korektą tekstów, musi być ekspertem od ortografii, gramatyki i interpunkcji. To ona zajmuje się poprawkami pod względem ewentualnych literówek czy też brakujących przecinków.
  • Specjalista SEM i SEO – jest to gałąź marketingu, która coraz szybciej się rozwija. Działania związane z tym zawodem mają prowadzić między innymi do pozycjonowania konkretnej witryny www czy też sklepu online. Oznacza to, że do wykonywania takiej pracy warto znać podstawy copywritingu oraz obsługę Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads czy Facebook Ads. Jednocześnie mile widziane są zdolności analityczne. Komplet takich umiejętności zagwarantuje wykonanie pracy na najwyższym poziomie.
  • Specjalista od Social Media – decydując się na pracę w tej odnodze marketingu, będziemy odpowiedzialni za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, planowanie kolejnych postów czy też moderowanie dyskusji. Konieczna jest znajomość każdej z platform. Są to między innymi Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn czy Twitter.

Praca zdalna i agencja marketingowa – udane połączenie

Agencja marketingowa i praca zdalna to połączenie, które jest bardzo udane. Zgrana grupa kreatywnych ludzi potrafi prowadzić świetne kampanie nawet na odległość. Dodatkowo obecność narzędzi ułatwiających komunikację sprawdza się nawet przy bardziej skomplikowanych projektach. Możliwość pracy z domu to genialna okazja do spróbowania swoich sił w marketingu. Dzięki temu można zdobyć nowe, cenne doświadczenie, przeżyć ciekawą przygodę i zakochać się w tworzeniu inspirujących treści zgodnie z potrzebami klienta. Jeżeli więc myślałeś o takim rozwiązaniu, nie zwlekaj! Sprawdź, co czeka Cię w najlepszych agencjach i spełniaj swoje kreatywne marzenia. Powodzenia!

Oceń ten artykuł!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane

Marketing szeptany, a budowanie wizerunku marki w Internecie

Czytaj więcej >>

Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)

Czytaj więcej >>

eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów

Czytaj więcej >>

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Czytaj więcej >>

Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Czytaj więcej >>

Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice

Czytaj więcej >>

Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?

Czytaj więcej >>

Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?

Czytaj więcej >>
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce