Blog

Content Organica – „Luksusowa Marka Roku 2017”

Hotel „Zamek Biskupi” w Janowie Podlaskim do niedawna kojarzył się nam jedynie z położoną w pobliżu stadniną koni arabskich. W tym roku zostaliśmy jednak zaproszeni na wyjątkową Galę „Luksusowa Marka Roku”, która była jak się okazało przełomowym dla nas i zapadającym w pamięć wydarzeniem. Po raz pierwszy znaleźliśmy się w gronie laureatów tej prestiżowej nagrody, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że marketing internetowy to pasja dająca efekty, które są dostrzegane i doceniane.

 

Statuetki dla najbardziej luksusowych marek przyznawane są od kilku lat. Tegoroczna Gala to już 8 edycja gromadząca liderów biznesu z Polski i zagranicy. Dotychczas zostały nagrodzone m.in. takie marki jak Deutsche Bank, CH Promenada, Braun, Dr Irena Eris, Eva Minge, Cisowianka, Volvo, Hotel Mikołajki, Mauritius Tourism Promotion Authority, Ferrari, Wittchen, Gosia Baczyńska, Batycki i wiele innych. Relacje z Gali „Luksusowa Marka Roku” ukazują się co roku w krajowych mediach, takich jak: Canal+, TVN, TVP Polonia, Polsat Cafe, TV4, TV Biznes, Super Stacja, Business&Life, Business&Beauty. To jednak nie tylko relacje telewizyjne ale również artykuły prasowe i internetowe w gazetach i portalach takich jak: autorski magazyn Osobowości i Sukcesy, Wirtualna Polska, Onet, Interia, Luxusportal, Fashion&Style, Pudelek, Kozaczek, Plejada, Plotek, Fakt, Vipnews itd.

 

Gala to okazja nie tylko do nawiązania kontaktów biznesowych, ale również spędzenia czasu w gronie najlepszych specjalistów z różnych branż ? osób otwartych na innowacje, rozwój i ekspansję na inne rynki. Atmosfera sprzyjała wymianie zdań i poglądów na funkcjonowanie polskiego rynku dóbr i usług luksusowych, a także dyskusji nad nowymi pomysłami na nadchodzący rok, które już kiełkują w naszych głowach. Z naszej perspektywy Gala „Luksusowa Marka Roku” to okazja do świętowania sukcesu i podsumowania całorocznych starań. Podczas Gali działo się naprawdę wiele ? liczne prelekcje, wystawy, pokazy mody, iluminacje świetlne i koncerty. Cały weekend 18-19 listopada 2017 obfitował w atrakcje i wydarzenia, podczas których mieliśmy możliwość zaprezentowania również swoich usług i naszego spojrzenia na marketingową rzeczywistość.

 

Czym tak naprawdę jest luksus?

 

Niektórym z nas luksus kojarzy się z czymś niedostępnym – z jednej strony prestiżowym, ale z drugiej odstraszającym swoją pompatycznością i „zadufaniem”. Dla zespołu Content Organica luksus to synonim pozwolenia sobie na skupienie nad realizowanym projektem, możliwość wyrażenia opinii i kreatywnej pracy przy każdym zadaniu, a także nawiązywanie owocnych relacji z klientem, które pozwalają nam uzupełniać się wiedzą i doświadczeniem. Luksus to możliwość obserwacji jak nasze starania przekładają się na rośnięcie innych marek w siłę. Tak pojmowany luksus pozwala nam w pełni cieszyć się z miana „Luksusowej Marki Roku 2017”. Dziękujemy Wam wszystkim za docenienie i pozytywny „power”, który pozwoli nam kontynuować rozwój w kolejnym roku. Do zobaczenia za rok na Gali „Luksusowa Marka Roku 2018”!:)

Wróć