Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Oceń ten artykuł!
[Total: 1 Average: 5]

Content Organica – „Luksusowa Marka Roku 2017”

Autor: admin

Data: Styczeń 4, 2018

Content Organica Luksusowa Marka Roku 2017

Hotel „Zamek Biskupi” w Janowie Podlaskim do niedawna kojarzył się nam jedynie z położoną w pobliżu stadniną koni arabskich. W tym roku zostaliśmy jednak zaproszeni na wyjątkową Galę „Luksusowa Marka Roku”. Była ona przełomowym dla nas i zapadającym w pamięć wydarzeniem. Po raz pierwszy znaleźliśmy się w gronie laureatów tej prestiżowej nagrody, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że marketing internetowy to pasja dająca efekty, które są dostrzegane i doceniane.

Liderzy biznesu z Polski i z zagranicy

Statuetki dla najbardziej luksusowych marek przyznawane są od kilku lat. Tegoroczna Gala to już 8 edycja gromadząca liderów biznesu z Polski i z zagranicy. Dotychczas zostały nagrodzone m.in. takie marki jak Deutsche Bank, CH Promenada, Braun, Dr Irena Eris, Eva Minge, Cisowianka, Volvo. Wśród innych laureatów można wymienić np. Hotel Mikołajki, Mauritius Tourism Promotion Authority, Ferrari, Wittchen, Gosia Baczyńska, Batycki i wiele innych.

Relacje z Gali „Luksusowa Marka Roku” ukazują się co roku w krajowych mediach, takich jak: Canal+, TVN, TVP Polonia, Polsat Cafe, TV4, TV Biznes, Super Stacja, Business&Life, Business&Beauty. To jednak nie tylko relacje telewizyjne ale również artykuły prasowe i internetowe w gazetach i portalach takich jak: autorski magazyn Osobowości i Sukcesy, Wirtualna Polska, Onet, Interia, Luxusportal, Fashion&Style, Pudelek, Kozaczek, Plejada, Plotek, Fakt, Vipnews itd.

Gala to okazja nie tylko do nawiązania kontaktów biznesowych, ale również spędzenia czasu w gronie najlepszych specjalistów z różnych branż, osób otwartych na innowacje, rozwój i ekspansję na inne rynki. Atmosfera sprzyjała wymianie zdań i poglądów na funkcjonowanie polskiego rynku dóbr i usług luksusowych. Dyskutowano także nad nowymi pomysłami na nadchodzący rok, które już kiełkują w naszych głowach. Z naszej perspektywy Gala „Luksusowa Marka Roku” to okazja do świętowania sukcesu i podsumowania całorocznych starań.

Podczas Gali działo się naprawdę wiele. Liczne prelekcje, wystawy, pokazy mody, iluminacje świetlne i koncerty. Cały weekend 18-19 listopada 2017 obfitował w atrakcje i ciekawe wydarzenia. Mieliśmy możliwość zaprezentowania również swoich usług i naszego spojrzenia na marketingową rzeczywistość.

Czym tak naprawdę jest luksus?

Niektórym z nas luksus kojarzy się z czymś niedostępnym.

Z jednej strony prestiżowym, ale z drugiej odstraszającym swoją pompatycznością i „zadufaniem”. Dla zespołu Content Organica luksus to skupienie się  nad realizowanym projektem, możliwość wyrażenia opinii i kreatywnej pracy przy każdym zadaniu. To także nawiązywanie owocnych relacji z klientem, które pozwalają nam uzupełniać się wiedzą i doświadczeniem. Luksus to możliwość obserwacji jak nasze starania przekładają się na rośnięcie innych marek w siłę. Tak pojmowany luksus pozwala nam w pełni cieszyć się z miana „Luksusowej Marki Roku 2017”. Dziękujemy Wam wszystkim za docenienie i pozytywny „power”, który pozwoli nam kontynuować rozwój w kolejnym roku. Do zobaczenia za rok na Gali „Luksusowa Marka Roku 2018”!

Oceń ten artykuł!
[Total: 2 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane

Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)

Czytaj więcej >>

eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów

Czytaj więcej >>

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Czytaj więcej >>

Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Czytaj więcej >>

Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice

Czytaj więcej >>

Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?

Czytaj więcej >>

Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?

Czytaj więcej >>
Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży

Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży?

Czytaj więcej >>
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce