Public relations

Content Organica – „Luksusowa Marka Roku 2017”

4
styczeń
2018

Hotel „Zamek Biskupi” w Janowie Podlaskim do niedawna kojarzył się nam jedynie z położoną w pobliżu stadniną koni arabskich. W tym roku zostaliśmy jednak zaproszeni na wyjątkową Galę „Luksusowa Marka Roku”. Była ona przełomowym dla nas i zapadającym w pamięć wydarzeniem. Po raz pierwszy znaleźliśmy się w gronie laureatów tej prestiżowej nagrody, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że marketing internetowy to pasja dająca efekty, które są dostrzegane i doceniane.

Liderzy biznesu z Polski i z zagranicy

Statuetki dla najbardziej luksusowych marek przyznawane są od kilku lat. Tegoroczna Gala to już 8 edycja gromadząca liderów biznesu z Polski i z zagranicy. Dotychczas zostały nagrodzone m.in. takie marki jak Deutsche Bank, CH Promenada, Braun, Dr Irena Eris, Eva Minge, Cisowianka, Volvo. Wśród innych laureatów można wymienić np. Hotel Mikołajki, Mauritius Tourism Promotion Authority, Ferrari, Wittchen, Gosia Baczyńska, Batycki i wiele innych.

Relacje z Gali „Luksusowa Marka Roku” ukazują się co roku w krajowych mediach, takich jak: Canal+, TVN, TVP Polonia, Polsat Cafe, TV4, TV Biznes, Super Stacja, Business&Life, Business&Beauty. To jednak nie tylko relacje telewizyjne ale również artykuły prasowe i internetowe w gazetach i portalach takich jak: autorski magazyn Osobowości i Sukcesy, Wirtualna Polska, Onet, Interia, Luxusportal, Fashion&Style, Pudelek, Kozaczek, Plejada, Plotek, Fakt, Vipnews itd.

Gala to okazja nie tylko do nawiązania kontaktów biznesowych, ale również spędzenia czasu w gronie najlepszych specjalistów z różnych branż, osób otwartych na innowacje, rozwój i ekspansję na inne rynki. Atmosfera sprzyjała wymianie zdań i poglądów na funkcjonowanie polskiego rynku dóbr i usług luksusowych. Dyskutowano także nad nowymi pomysłami na nadchodzący rok, które już kiełkują w naszych głowach. Z naszej perspektywy Gala „Luksusowa Marka Roku” to okazja do świętowania sukcesu i podsumowania całorocznych starań.

Podczas Gali działo się naprawdę wiele. Liczne prelekcje, wystawy, pokazy mody, iluminacje świetlne i koncerty. Cały weekend 18-19 listopada 2017 obfitował w atrakcje i ciekawe wydarzenia. Mieliśmy możliwość zaprezentowania również swoich usług i naszego spojrzenia na marketingową rzeczywistość.

Czym tak naprawdę jest luksus?

Niektórym z nas luksus kojarzy się z czymś niedostępnym.

Z jednej strony prestiżowym, ale z drugiej odstraszającym swoją pompatycznością i „zadufaniem”. Dla zespołu Content Organica luksus to skupienie się  nad realizowanym projektem, możliwość wyrażenia opinii i kreatywnej pracy przy każdym zadaniu. To także nawiązywanie owocnych relacji z klientem, które pozwalają nam uzupełniać się wiedzą i doświadczeniem. Luksus to możliwość obserwacji jak nasze starania przekładają się na rośnięcie innych marek w siłę. Tak pojmowany luksus pozwala nam w pełni cieszyć się z miana „Luksusowej Marki Roku 2017”. Dziękujemy Wam wszystkim za docenienie i pozytywny „power”, który pozwoli nam kontynuować rozwój w kolejnym roku. Do zobaczenia za rok na Gali „Luksusowa Marka Roku 2018”!

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Umów się na rozmowę w celu dobrania najlepszych rozwiązań do realizacji Twojego projektu.





    BLOG

    Nasze ostatnie wpisy

    Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Cenimy państwa prywatność
    Ustawienia ciastek
    Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
    Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Dostosuj ustawienia
    „Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
    Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
    Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
    Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
    Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

    Brak plików cookies.

    Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

    Brak plików cookies.

    Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek