Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Oceń ten artykuł!
[Total: 1 Average: 5]

Najlepsza agencja marketingowa – jak ją wybrać?

Autor: admin

Data: styczeń 17, 2017

Najlepszej agencji marketingowej nie definiuje pokaźna liczba pracowników, ogromne biuro w centrum miasta czy też możliwość pochwalenia się ogromnymi budżetami zdobytymi na kampanię. Te czynniki nie są bez znaczenia, jednak przy wyborze agencji marketingowej, należy skupić się na zaletach, które pomogą odnieść Tobie jako jednostce planowany sukces, bo nierzadko wzorując się na już zrealizowanych kampaniach marketingowych można ponieść sromotną klęskę. Jakie więc cechy powinna posiadać najlepsza agencja marketingowa?

Sprawna komunikacja

– podczas gdy większość z nas traktuje smartfon jako niezbędny atrybut, rozszerzyły się możliwości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firm. Przy wyborze agencji zwróć uwagę na środki komunikacji, które zostaną Ci zaoferowane. Standardem jest możliwość porozumienia się za pośrednictwem adresu mailowego bądź numeru telefonu. Coraz częściej agencje wykorzystują również połączenia za pomocą Messengera, Skype, rozmów video itp. Jeśli chcesz mieć stały wgląd w postępy nad realizacją projektu dla Twojej firmy, a także móc podsyłać swoje prośby i sugestie, wybierz agencję z którą prawdopodobnie będziesz mógł być w kontakcie niemal przez 24h na dobę.

Nowatorskie rozwiązania

– nie bez znaczenia jest niestandardowe podejście agencji. Objawiać się ono może przez wykorzystanie technologicznych narzędzi, których być może jeszcze nikt nie kojarzy z działaniami marketingowymi. Nikt nie powiedział, że promocja marki musi opierać się jedynie na tych samych kanałach komunikacji.

Dedykowany opiekun

– kontakt z jedną osobą zdecydowanie ułatwi postęp projektu, niż komunikowanie się pojedynczo z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne części zlecenia. Od dedykowanego opiekuna można wymagać dyspozycyjności, a także zorientowania na jakim etapie są bieżące prace. Multizadaniowy opiekun jest w stanie przypilnować i dopiąć do końca realizowaną strategię.

Reakcja na działania

– dzięki dostępności narzędzi analitycznych, śledzeniu najnowszych trendów oraz przede wszystkim zaangażowaniu i otwartości umysłów pracowników agencji, powinni oni umieć zareagować bądź rekomendować działania w zależności od postępujących na rynku zmian. Fakt, że na początku współpracy ustaliliście pewne warunki, nie przesądza o tym, że po roku działalności z widocznymi efektami, nie można ich modyfikować pod kątem obustronnych potrzeb. Agencja, która zaleca Ci zmiany, modyfikacje i wprowadzanie nowych rozwiązań z pewnością interesuje się Twoim projektem i chce go rozwijać.

Przejrzyste zasady

– podczas współpracy z agencją wymagaj i egzekwuj comiesięczne raporty. W zależności od ich zaawansowania prawdopodobne, że będziesz musiał liczyć się z dodatkowym kosztem. Nie mniej będziesz ich bardzo potrzebował, aby móc zorientować się w terminowości, a także zakresie wykonanych prac i comiesięcznych postępów. W najlepszych agencjach marketingowych przygotowywanie prostych i bezpłatnych raportów jest standardem.

Oceń ten artykuł!
[Total: 2 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane

Marketing szeptany, a budowanie wizerunku marki w Internecie

Czytaj więcej >>

Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)

Czytaj więcej >>

eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów

Czytaj więcej >>

Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?

Czytaj więcej >>

Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce

Czytaj więcej >>

Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice

Czytaj więcej >>

Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?

Czytaj więcej >>

Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?

Czytaj więcej >>
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce