Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






WoMM

Usługi 360o

WoMM – „Word of Mouth Marketing”, znamy również jako “Buzz marketing” i „Whisper Marketing”, czyli „marketing szeptany”. To narzędzie marketingowe pozwalające na wypromowanie produktów lub usług za pośrednictwem bezpośrednich kanałów komunikacji z użytkownikami. To nowatorskie rozwiązanie umożliwiające wyjście „frontem do klienta” dzięki odpowiedzi na jasno sprecyzowane potrzeby, problemy, zapytania itp. Pojawiają się one najczęściej na forach dyskusyjnych.

To najlepszy sposób na kreowanie pozytywnego wizerunku marki, poprzez jej aktywne przedstawicielstwo na forach, zaprzyjaźnienie z potencjalnymi konsumentami, a także zaznaczenie obecności wśród konkurencji i całej branży. Marketing szeptany to obecnie jedno z najbardziej wiarygodnych narzędzi marketingu online.

Sprawdź  całą naszą ofertę
Ponad

2 000

napisanych recenzji
Około

90 000

wystawionych opinii

Jakimi kanałami posługuje się WoMM?

Według badań nasze społeczeństwo wciąż chętnie polega na opinii rodziny i znajomych podczas podejmowania decyzji zakupowych. Jednak czy wiesz, że niemal 70%* użytkowników bazuje na opiniach internautów umieszczanych kolejno na blogach, mikroblogach, portalach społecznościowych i forach dyskusyjnych? Są to miejsca, w których użytkownicy tworzą silne grupy i społeczności. Dzięki utworzeniu swoistego środowiska, które wzajemnie sobie ufa i polega na udzielanych wskazówkach oraz opiniach, zdecydowanie łatwiej dotrzeć do konsumentów, którzy borykają się z wyborem podczas decyzji zakupowych i całego procesu selekcji dóbr. Fora dyskusyjne to szczególne miejsca rekomendacji, w których regularnie pojawiają się zarejestrowani użytkownicy, lub internauci, którzy trafili na nie poprzez bezpośrednie pytanie umieszczone w oknie wyszukiwarki. Proces selekcji forów dyskusyjnych dostosowujemy do grupy docelowej produktu, zasięgu i wskaźnika użyteczności danego forum, jego tematyki, ilość użytkowników, aktualności pojawiających się wpisów, a także pozostałych wytycznych dopasowanych do konkretnej firmy.

Jak działa marketing szeptany (buzz marketing)?

W pierwszej kolejności przeprowadzamy analizę obecności nazwy marki bądź produktu w Internecie. Dzięki temu zyskujemy statystyki obrazujące ilość publikacji dotyczących marki, jaka pojawiła się w danym okresie. Badania te porównujemy z wynikami dla całej branży, w którą można wpisach oferowane produkty bądź usługi. Ten zabieg pozwala na zbadanie proporcjonalności obecności marki w Internecie w stosunku do pozostałych podmiotów, również wykazujących swoją działalność za pośrednictwem sieci www. W dalszym kroku praca naszych analityków polega na dokładnym wyselekcjonowaniu wypowiedzi, polegającym na ocenie ich wydźwięku. Wpisy oceniane są jako wypowiedzi pozytywne, negatywne i neutralne. Na szczególną uwagę zasługują wypowiedzi o charakterze negatywnym, które niwelujemy poprzez publikacje własnych postów neutralizujących złe opinie. Ponadto dzięki analizie jesteśmy w stanie wyselekcjonować miejsca w mediach internetowych, w których promowana przez nas usługa narażona jest na „hejt” i złośliwe wpisy pochodzące od konkurencji. Monitoring mediów i analiza bardzo ułatwia prowadzenie kampanii buzz marketingowej. Dzięki odpowiedniej liczbie wpisów, adekwatnej treści (naturalnej i pisanej w odniesieniu do grupy docelowej) potrafimy systematycznie i długofalowo zbudować zaufanie w stosunku do marki.

Korzyści, które uzyskasz dzięki publikacjom na forach dyskusyjnych

  • Zaznaczysz swoją obecność wśród produktów i usług konkurencji;
  • Zbudujesz społeczność, która przekaże zalety Twojej działalności pozostałym użytkownikom;
  • Pozyskasz „ambasadorów marki”, którzy z niecierpliwością będą oczekiwali na kolejne informacji o Twojej usłudze;
  • Nawiążesz bezpośredni kontakt z potencjalnymi konsumentami;
  • Wykreujesz pozytywny wizerunek marki;
  • Zniwelujesz negatywne opinie dotyczące Twojej firmy;
  • Wzbudzisz zainteresowanie (szczególnie jeśli wprowadzasz na rynek nowy produkt) lub pobudzisz wzrost zainteresowania, jeśli dotychczas nie udało Ci się zdobyć wystarczającej liczby klientów;
  • Będziesz na bieżąco z najnowszymi zagadnieniami w dziedzinie w której działasz;
  • Dowiesz się, jakie problemy, zapytania i wątpliwości posiadają internauci;
  • Odnotujesz rosnące zainteresowanie produktem lub usługami, które oferujesz;
  • Zyskasz wzrost sprzedaży.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce