-
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu landing page?
27 listopada 2020
Interesując się marketingiem bardzo często można trafić na pojęcie, jakim jest landing page. To element wykorzystywany z ogromną skutecznością w
-
Praca zdalna w agencji marketingowej
24 października 2020
Agencja marketingowa jest miejscem, które skupia grono kreatywnych osób, które lubią tworzyć ciekawe projekty. Połączenie pracy z pasją jest najlepszym
-
SMART marketing – co to takiego?
14 września 2020
Ogólnodostępne badania i statystyki wskazują, że przeciętny użytkownik smartfona w Polsce sprawdza jego zawartość około 150 razy dziennie. Dodatkowo prawie
-
Skuteczny content marketing dla e-commerce
5 sierpnia 2020
Content is a king – z pewnością zdarzyło Ci się nie raz przeczytać tę frazę, poszukując informacji, jak skutecznie promować sklep
-
CSR w działaniach marketingowych dla organizacji pozarządowych
2 sierpnia 2020
Odpowiedzialność społeczna biznesu to idea, której zdecydowanie warto przyklasnąć. Stosując tę koncepcję, nawet największe korporacje stają się nieco bardziej ludzkie
-
Czy politycy potrzebują wsparcia marketingowego? Jak wykorzystać eRzecznika w polityce?
21 lipca 2020
W polityce nie jest ważne tylko to, co się robi i jakie ma się poglądy. Dużo uwagi wymaga także wizerunek i to,
-
Jakie działania marketingowe w Internecie warto prowadzić?
10 lipca 2020
W dziedzinie marketingu internetowego występuje wiele pojęć niezrozumiałych dla zwykłego zjadacza chleba. SEO, marketing wirusowy czy video marketing… kto by
-
Marketing szeptany, a budowanie wizerunku marki w Internecie
6 lipca 2020
Nie da się ukryć, że marketing szeptany jest okryty niesławą. Niesłusznie. Choć rzeczywiście często kojarzy się z nachalnymi reklamami na forach internetowych,
-
Jak budować wizerunek marki?
26 czerwca 2020
Jest to jedno z tych pytań, na które prędzej czy później musi odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca, który pragnie zbudować własną
-
Czy seks sprzedaje? (wykorzystanie SEXu w marketingu)
21 czerwca 2020
Reklama ma przykuć uwagę i przekonać odbiorcę do skorzystania z przedstawianych usług czy zakupu produktów. W tym celu często odwołuje się do pierwotnych
-
eRzecznik w działaniach kryzysowych samorządów
11 czerwca 2020
Komunikacja jest szczególnie ważna w trudnych momentach funkcjonowania każdej instytucji. Niezależnie od tego, czy mowa o dużej korporacji, instytucji publicznej
-
Pepsi – najlepsze reklamy w historii marki
24 maja 2020
Papsi, czyli napój, który kojarzy każdy. Logo w barwach niebieskiego, bieli i czerwieni jest znane na całym świecie. Oprócz charakterystycznego
-
Wartościowy link, czyli jaki? (podstawy pozycjonowania)
17 maja 2020
Link to umieszczony w Internecie adres strony internetowej, który jest klikalny i po kliknięciu przenosi użytkownika (automatycznie otwiera) na stronę
-
Dlaczego nie warto przerywać działań marketingowych podczas pandemii koronawirusa?
3 kwietnia 2020
Pandemia koronawirusa bardzo wpływa na nasze życie. Granice są zamykane, zabrania się spotkań towarzyskich, wiele instytucji i miejsc jest pozamykanych. Jednak tak
-
Pandemia koronawirusa a sprzedaż w e-commerce
17 marca 2020
Aktualna sytuacja na świecie diametralnie zmieniła życie wielu ludzi. Ogłoszona przez WHO pandemia koronawirusa doprowadziła do drastycznych zmian w działaniu rynku, a
-
Praca nad tekstem: redakcja i korekta
23 stycznia 2020
Tworzenie tekstu często wiąże się z jego redakcją lub korektą. Co ważne, często w wyniku braku wiedzy na ten temat,
-
Relacje z klientem i biznes w mediach społecznościowych
19 stycznia 2020
Podejmując się promocji za pośrednictwem Internetu, ważne jest, aby opanować zasady w nim funkcjonujące, chociaż na podstawowym poziomie. Zapoznać się z zasadami i sposobami
-
Jak zarobić na blogu?
17 stycznia 2020
Podobno, jeśli wykonuje się zadania związane ze swoją pasją, to w zasadzie w ogóle się nie pracuje. Coś w tym jest. Pochłonięci pasją,
-
Jak zarabiać na Instagramie? – marketing afiliacyjny
15 stycznia 2020
Dostęp do Internetu pozwolił wielu osobom na to, aby ogólnie mówią, uzyskały lepszy dostęp do informacji. Możliwość dokonania zakupów w sieci, wymiany
-
Czy e-mail marketing jest skuteczny?
12 stycznia 2020
Jest wiele metod marketingowych skierowanych dla sieciowych odbiorców. Poszukując tej najlepszej, trzeba przyjrzeć się dziesiątkom propozycji. Internetowe metody marketingowe opierające
-
Jak ważny w biznesie jest Internet?
11 stycznia 2020
Internet dla wielu ludzi jest czymś innym. Jedni szukają tam repertuaru kin, inni nowych produktów kosmetycznych, sprawdzają korki na trasie codziennego
-
Czy Facebook stał się wyłącznie narzędziem reklamy?
7 stycznia 2020
Projekt The Facebook został uruchomiony 4 lutego 2004 roku i miał zrzeszać uczniów szkół, uniwersytetów i uczelni. Jego głównym założycielem jest Mark
-
Remarketing w pigułce, czyli „dlaczego ta reklama znów mi się wyświetla”?
3 stycznia 2020
Nie wiesz, jak rozreklamować się w sieci? W który rodzaj reklamy internetowej zainwestować? Słyszałeś o remarketingu, ale tak naprawdę, co to jest takiego?
-
Kompetencje eRzecznika, a osoby prowadzącej kampanię marketingu szeptanego. Podobieństwa i różnice
1 stycznia 2020
W dobie dzisiejszego rozwoju technologicznego, powszechności Internetu i dostępu do informacji, prowadzenie kampanii reklamowej nie jest prostym zadaniem. Konsumenci są
-
Jak sprawić, by Twoje treści wyróżniały się na zatłoczonym, globalnym rynku?
7 grudnia 2018
W dzisiejszych czasach posiadanie dobrego bloga czy kanału to tylko połowa sukcesu. Nawet jeśli dysponujemy jakościową marką, przydatnym contentem, bądź
-
Czy w dzisiejszych czasach Growth hacking jest przydatny?
1 grudnia 2018
Growth hacking to bardzo ciekawy termin, który jest też interesującą alternatywą dla tradycyjnych działań marketingowych. Jego definicję określił Sean Ellis,
-
Jak stać się sławnym na Instagramie i czy warto go włączyć w działania marketingowe?
20 listopada 2018
Instagram to obok Facebooka czy YouTube’a jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych i zdecydowanie najbardziej znany serwis zajmujący się zamieszczaniem zdjęć
-
Kampanie reklamowe na Facebooku — dlaczego warto korzystać z SM?
12 listopada 2018
Marketing internetowy to jeden z najlepszych pomysłów na zaprezentowanie i rozreklamowanie marki. Fakt ten doceniają wielkie korporacje oraz coraz liczniej
-
Najlepsze przykłady maili powitalnych – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
7 listopada 2018
E-mail marketing, subskrypcje czy rejestracje w sklepach internetowych dają niezwykłą możliwość wysłania pierwszego maila powitalnego. Jest on doskonałym narzędziem do
-
Jak przygotować dobry brief z punktu widzenia agencji i klienta?
29 października 2018
Brief to jeden z najważniejszych elementów komunikacji i współpracy klienta z agencją reklamową. Zapewnia on dokładne wytyczenie trasy, którą będzie
-
Blog nie jest blogiem, to bardzo dobry biznes
20 października 2018
Czasy, w których blog był miejscem publikowania wpisów o swojej pasji dla własnej satysfakcji i czytelników bezpowrotnie już minęły. Obecnie
-
Marketing XXI wieku – dlaczego Internet to jego podstawa?
16 września 2018
Z roku na rok obserwuje się coraz powszechniejszy dostęp do sieci Internet. Ale jak to było na początku? Czy pierwsze
-
Komunikacja marketingowa w Internecie – od Social Mediów po Newslettery
3 września 2018
Komunikacja marketingowa jest pojęciem szeroko wykorzystywanym w procesie budowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach. W dużym uproszczeniu, w aspekcie działań podejmowanych
-
Jak znaleźć dobrą ofertę w Internecie? Czy korzystać z reklam?
27 sierpnia 2018
O tym, że Internet jest doskonałym źródłem informacji chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Z roku na rok zyskuje on coraz
-
Copywriting – co się zmieniło w 2018 roku?
26 sierpnia 2018
Copywriting jest terminem, który w ostatnim czasie pojawia się coraz częściej, szczególnie na portalach, na których zamieszczane są oferty pracy
-
Copywriter – opis trudnego przypadku – kiedy i jak pisze a kiedy odpoczywa
22 sierpnia 2018
Kim jest copywriter? Czym się zajmuje? Co to za zawód? I czy w ogóle pisanie tekstów na zlecenie lub przygotowywanie
-
WoMM – jak pisać, żeby czytelnicy uwierzyli?
3 sierpnia 2018
Termin WoMM, czyli Word of Mouth Marketing, w Polsce o wiele bardziej znany jest pod pojęciem marketing szeptany. W obu
-
Marketing wirusowy w promocji i budowie marki
20 lipca 2018
O tym, że w dobie dużej konkurencji firmy muszą poświęcić wiele uwagi działaniom związanym z reklamą i marketingiem nie trzeba
-
Ścieżka: SEO, pozycjonowanie i link building. Dlaczego wszystko jest ważne?
13 czerwca 2018
Warto na początku wyjaśnić wszystkie pojęcia zawarte w temacie naszego artykułu. Gdyż nadzwyczaj często SEO mylnie identyfikowane jest z pozycjonowaniem
-
Product placement jako narzędzie promocji
8 czerwca 2018
Banery reklamowe, artykuły sponsorowane i newslettery – kto z marketingowców nie zetknął się z tymi narzędziami w swojej codziennej pracy?
-
Marketing w Sieci? 5 kroków do zwycięstwa
4 stycznia 2018
Marketing internetowy to akcja, która wymaga nie tylko wiedzy, ale również umiejętności strategicznego działania. Pewne rozwiązania nie mogą obejść się
-
Promocja w Internecie – od czego zacząć?
16 listopada 2017
Początki promocji nie są łatwe. Bywa, że przedsiębiorcy chcą wykorzystywać wszystkie możliwości naraz, podczas gdy większość z nich potrzebuje odpowiedniego
-
Jak pisać teksty, żeby pomagały w sprzedaży?
16 listopada 2017
Obecnie jednym z najważniejszych elementów obok grafiki (na którą zwracamy uwagę w pierwszej kolejności) jest tekst. Angażująca treść potrafi przyciągnąć
-
Agencja PR – usługodawca czy doradca?
5 września 2017
Agencja PR zwykle zatrudniana jest w roli remedium na bolączki trawiące firmę. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z faktu,
-
Jak stworzyć użyteczną firmową stronę internetową? 5 podstawowych zasad
5 września 2017
Strony internetowe od dawna nie pełnią jedynie funkcji reprezentatywnej, ale dzięki nowatorskim rozwiązaniom mogą stanowić efektywne narzędzie służące przyciągnięciu nowych
-
Dlaczego warto zlecać swoje projekty agencji marketingowej?
23 sierpnia 2017
Wielu przedsiębiorców obawia się skorzystania z usług zewnętrznych agencji marketingowych, pozostając bardzo wrażliwymi na wizerunek swojej marki i produktu. Wycofanie
-
Mały dokument wielkiej wagi. Krótki przewodnik po tym, jak napisać brief
23 sierpnia 2017
Brief – określany podręcznikowo jako dokument przygotowany dla agencji, nakreślający całokształt kampanii łącznie z jej celami, etapami, zarysem graficznym, budżetem i
-
Jak pisać teksty na strony internetowe?
17 lipca 2017
W pierwszej kolejności warto podzielić teksty na konkretne rodzaje i przeznaczenie. Część tekstów na stronę www. z pewnością będzie miała
-
Specjalista czy agencja PR?
17 lipca 2017
Wielu firmom wydaje się, że rozpoczynając prowadzenie działań wizerunkowych należy działać zgodnie z zasadą „duży może więcej” i stawiają na
-
WoMM – dlaczego warto go zlecić profesjonalistom?
13 kwietnia 2017
Wydaje się, że marketing szeptany to nic innego, jak zamieszczanie na forach internetowych wpisów zawierających treść promującą konkretną markę. Wpisy
-
Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?
12 kwietnia 2017
Od kiedy robienie zakupów stało się procesem zdecydowanie bardziej złożonym i wielokanałowym, sprzedawanie wcale nie stało się łatwiejsze. Wiele firm
-
Komunikacja marketingowa – jak dogadać się z klientem za pomocą strony internetowej?
5 kwietnia 2017
Komunikacja marketingowa w najprostszych słowach opiera się na wymianie informacji pomiędzy przedsiębiorcą, a otoczeniem rynkowym. Warto pamiętać, że wszelkie emitowane
-
7 zasad skutecznej kampanii marketingowej
17 stycznia 2017
Wydawałoby się, że nie ma uniwersalnego przepisu na to, by kampania marketingowa była udana. Istnieje jednak kilka zasad, które sprawią,