Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Blog

co warto wiedzieć?

brief
Mały dokument wielkiej wagi. Krótki przewodnik po tym, jak napisać brief

Brief – określany podręcznikowo jako dokument przygotowany dla agencji, nakreślający całokształt kampanii łącznie z jej celami, etapami, zarysem graficznym, budżetem i wszelkimi innymi danymi, które całościowo definiują projekt, to jeden z najważniejszych elementów kampanii tuż na samym starcie. Poprawnie sformułowany i jasno napisany brief to wielokrotnie recepta na poprawne zrozumienie oczekiwań klienta. Niezbędne elementy briefu 1. […]

...czytaj więcej
jak pisać teksty na strony internetowe
Jak pisać teksty na strony internetowe?

W pierwszej kolejności warto podzielić teksty na konkretne rodzaje i przeznaczenie. Część tekstów na stronę www. z pewnością będzie miała za zadanie zapełnić stronę główną i jej poszczególne zakładki. Inne zaś będą stanowiły treść zachęcającą do kontaktu, przedstawiającą wartości i cele firmy. W przypadku sklepów internetowych pojawią się także opisy produktów przeznaczonych do bezpośredniej sprzedaży. […]

...czytaj więcej
Specjalista czy agencja PR?

Wielu firmom wydaje się, że rozpoczynając prowadzenie działań wizerunkowych należy działać zgodnie z zasadą „duży może więcej” i stawiają na duże agencje PR. Niekiedy może być to dobrym rozwiązaniem i praca przebiegnie bezproblemowo. Często jednak wybór pojedynczego specjalisty, zatrudnionego w formie wolnego strzelca lub na etacie może przynieść wymierne (i zdecydowanie szybsze!) efekty. Jak więc […]

...czytaj więcej
WoMM – dlaczego warto go zlecić profesjonalistom?

Wydaje się, że marketing szeptany to nic innego, jak zamieszczanie na forach internetowych wpisów zawierających treść promującą konkretną markę. Wpisy często zawierają dołączony do niej link, prowadzący do strony głównej serwisu, z którego ofertą chcemy zapoznać pozostałych uczestników rozmowy. Coraz rzadziej akceptuje się WoMM/marketing szeptany realizowany w taki sposób. Administratorzy coraz częściej usuwają takie wpisy, […]

...czytaj więcej
Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

Od kiedy robienie zakupów stało się procesem zdecydowanie bardziej złożonym i wielokanałowym, sprzedawanie wcale nie stało się łatwiejsze. Wiele firm stanęło przed trudnym wyzwaniem, polegającym na znalezieniu patentu na skuteczną i płynną sprzedaż , która pozwala na finansową stabilność i rozwój przedsiębiorstwa. Ponieważ internauci szybko chłoną ?nowinki? trudno zaskarbić sobie stałe miejsce w ich świadomości. […]

...czytaj więcej
Komunikacja marketingowa – jak dogadać się z klientem za pomocą strony internetowej?

Komunikacja marketingowa w najprostszych słowach opiera się na wymianie informacji pomiędzy przedsiębiorcą, a otoczeniem rynkowym. Warto pamiętać, że wszelkie emitowane materiały, które są w zasięgu odbiorcy to narzędzia komunikacji. Dlatego warto zadbać o całokształt treści, obrazów, broszur, załączników, które zostają umieszczone na stronie internetowej. Co więcej strony internetowe mają realizować konkretne cele. Nie jest to już […]

...czytaj więcej
7 zasad skutecznej kampanii marketingowej

Wydawałoby się, że nie ma uniwersalnego przepisu na to, by kampania marketingowa była udana. Istnieje jednak kilka zasad, które sprawią, że będzie miała ona zdecydowanie większe szanse na powodzenie. Każdą kampanię marketingową powinny poprzedzić solidne badania. Powinny się one składać na rozpoznanie dotychczasowych działań i możliwości marki oraz otoczenia rynkowego i branży w której się […]

...czytaj więcej
Promocja marki w internecie i najczęściej popełniane błędy
Promocja marki w Internecie i najczęściej popełniane błędy

Internet jest potęgą, która może przynieść firmie ogromne korzyści. Nie chodzi tylko o kreowanie pozytywnego wizerunku danej marki, ale także zdobywanie nowych klientów, skuteczna promocja, wprowadzanie nowych produktów na rynek, a także tworzenie silnych i prawdziwych więzi z odbiorcami danej firmy. Niestety wciąż wiele przedsiębiorców nie rozumie specyfiki tego medium i nie docenia jego znaczenia. Ponadto często promocja marki w Sieci […]

...czytaj więcej
1 4 5 6 7
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce