Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






Blog

co warto wiedzieć?

Blog nie jest blogiem, to bardzo dobry biznes

Czasy, w których blog był miejscem publikowania wpisów o swojej pasji dla własnej satysfakcji i czytelników bezpowrotnie już minęły. Obecnie blogi wykorzystywane są w dużej mierze do celów komercyjnych i są doskonałym narzędziem do tego celu. Możliwość dotarcia do dużej liczby odbiorców, targetowanie czy atrakcyjna forma przekazu sprawiają, iż wiele osób oraz firm już dawno […]

...czytaj więcej
Marketing XXI wieku – dlaczego Internet to jego podstawa?

Z roku na rok obserwuje się coraz powszechniejszy dostęp do sieci Internet. Ale jak to było na początku? Czy pierwsze chwile tej światowej sieci wróżyły aż tak duży sukces i rozpowszechnienie na całym świecie? Dzisiaj już mało kto zadaje sobie pytanie jak to było na początku? Coraz więcej osób, szczególnie z młodszego pokolenia przyjmuje istnienie […]

...czytaj więcej
Komunikacja marketingowa w Internecie – od Social Mediów po Newslettery

Komunikacja marketingowa jest pojęciem szeroko wykorzystywanym w procesie budowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach. W dużym uproszczeniu, w aspekcie działań podejmowanych przez firmę oznacza pewien proces, w którym firma korzystając z dostępnych narzędzi wysyła do otoczenia określone, istotne dla niej informacje. Czy na pewno jest tak prosto? Słowo klucz – komunikacja Niezupełnie. Definiowanie komunikacji marketingowej wyłącznie […]

...czytaj więcej
skuteczna reklama w internecie
Jak znaleźć dobrą ofertę w Internecie? Czy korzystać z reklam?

O tym, że Internet jest doskonałym źródłem informacji chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Z roku na rok zyskuje on coraz większe znaczenie, dając w szybki sposób odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez użytkowników. Czego szukamy w Internecie? Obecnie? To już chyba wszystkiego. Dosłownie. Jeszcze kilkanaście lat temu Internet służył w dużym stopniu jako specyficzna encyklopedia, […]

...czytaj więcej
Copywriting – co się zmieniło w 2018 roku?

Copywriting jest terminem, który w ostatnim czasie pojawia się coraz częściej, szczególnie na portalach, na których zamieszczane są oferty pracy wiele ogłoszeń dotyczy właśnie copywritingu. Ale co to takiego jest? Copywriting, co to takiego? Etymologia słowa copywriting pochodzi z języka angielskiego. W tłumaczeniu na język polski oznacza pisanie tekstów, które przeznaczone są do publikacji, w […]

...czytaj więcej
Copywriter – opis trudnego przypadku – kiedy i jak pisze a kiedy odpoczywa

Kim jest copywriter? Czym się zajmuje? Co to za zawód? I czy w ogóle pisanie tekstów na zlecenie lub przygotowywanie kampanii reklamowych można nazwać zawodem takim jak każdy inny? Obecna sytuacja rynkowa wielu podmiotów sprawia, że sukces prowadzonej działalności w bardzo dużym stopniu zależy od tego, jak się dana firma reklamuje, czy jej marka jest […]

...czytaj więcej
WoMM – jak pisać, żeby czytelnicy uwierzyli?

Termin WoMM, czyli Word of Mouth Marketing, w Polsce o wiele bardziej znany jest pod pojęciem marketing szeptany. W obu przypadkach mamy do czynienia z formą marketingu, która polega na nakłonieniu konsumenta przez osobę reklamującą (podającą się za konsumenta i swoim stylem pisania dająca do zrozumienia, że jest konsumentem) do zakupu produktu/skorzystania z usługi/wykonania innej […]

...czytaj więcej
marketing wirusowy
Marketing wirusowy w promocji i budowie marki

O tym, że w dobie dużej konkurencji firmy muszą poświęcić wiele uwagi działaniom związanym z reklamą i marketingiem nie trzeba już nikogo przekonywać. Ilość energii, kapitału oraz innych składników, jakie należy zaangażować zależy od wielu czynników. Takich jak branża, w której działa firma, od tego, czy funkcjonuje ona na rynku lokalnym, krajowym czy globalnym, a […]

...czytaj więcej
1 2 3 4 5 6 7
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce