Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami






seo

Usługi 360o

SEO – Search Engine Optimization, znane jest u nas jako optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe. Skutecznie pozwala ona na umieszczenie strony internetowej w głównych wynikach wyszukiwarki. Ile razy zdarzyło Ci się kliknąć kolejną stronę wyników w wyszukiwarce, podczas gdy już na pierwszej miałeś gotowe wyniki, najbardziej odpowiadające Twoim potrzebom? Właśnie, prawie nigdy.

W odpowiedzi na wzajemne konkurowanie między sobą witryn internetowych, zajmujących najwyższe pozycje na pierwszej stronie, powstało SEO. To narzędzie pomagające wpłynąć na pozycję w Google. Warto jednak pamiętać, że ta rywalizacja jest nieustanna. Codziennie powstają nowe serwisy internetowe, istniejące poprawiają swoje wyniki, a nieco starsze równie chętnie chcą znaleźć się jak najwyżej w zapytaniach internautów. Dlatego warto pamiętać, że proces optymalizacji powinien być ciągły i systematyczny. Jest to nieustanna aktualizacja serwisu pod kątem zmieniających się algorytmów wyszukiwarki.

Sprawdź  całą naszą ofertę
Z nami trafisz na

1

stronę przeglądarki Google
Monitorujemy

5 000

słów kluczowych
Jak działa wyszukiwarka? Większość polskich stron internetowych nastawiona jest na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Pozostałe z nich jak Bingo i Yahoo są systematycznie pomijane, że względu na dominacje platformy z Doliny Krzemowej. Wydawać by się mogło, że pozycjonowanie zależy od preferencji użytkowników i to ich wybory decydują, które ze stron są najbardziej wartościowe. Poniekąd internauci mają w tym swój udział, jednak nie do końca. Wyszukiwarka zbudowana jest na zasadzie robota, wyposażonego w odpowiedni algorytm, który odczytuje zawartą na stronie treść. Aby jeszcze dokładniej pomóc użytkownikom odnajdować interesujące ich strony, informatycy Google nieustannie dokonują w algorytmach poprawek i udoskonaleń. Konkretne schematy, jakimi rządzą się kolejne aktualizacje nie są jednak przekazywane do publicznej wiadomości. Obecnie algorytmami wyszukiwarki, o których mówi się najgłośniej są Panda i Pingwin. Algorytm Panda wprowadzony w 2011 roku ma za zadanie analizować jakość publikowanych treści. Pingwin ma natomiast deprecjonować strony, które były pozycjonowanie przy użyciu nieetycznych metod. Niewłaściwe metody pozycjonowania stały się prawdziwym problemem, gdyż każdy z posiadających serwis www. chce znaleźć się w pierwszych 10. wynikach wyszukiwania, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przy okazji pozycjonowania pojawiają się jeszcze dwa ważne pojęcia:
  • White Hat SEO – polega na zgodnym z wyszukiwarkami optymalizowaniem stron. Rozumie się przez to zamieszczanie na nich wartościowych treści, nie przesyconych w sposób nienaturalny słowami kluczowymi. To także zadbanie o czystość kodu strony, w którym nie umieszcza się komend, widocznych jedynie dla robota wyszukiwarki, a niedostrzegalnych ludzkim okiem, aby nieuczciwie podnieść w sieci wartość serwisu www. (tzw. cloaking).
  • Black Hat SEO – to część nieetycznych metod optymalizacji. Ich zastosowanie może wiązać się z nałożeniem na stronę filtru, a w skrajnych przypadkach nawet wykluczeniem strony z indeksu wyszukiwania.
Na czym polega optymalizacja stron www? Optymalizacja stron polega na udoskonalaniu ich kodu, dzięki czemu są dostępne w wyższych wynikach wyszukiwania. Jako, że pojawiające się w wyszukiwarce serwisy są najczęściej odpowiedzią na zadane przez jej użytkowników pytania, SEO opiera się na doborze odpowiednich słów kluczowych i fraz, które opisują dany serwis. Jeśli wyszukiwarka wykryje, że wpisane przez internautę słowa są jak najbardziej zgodne z daną stroną, a także, że spełnia ona wiele pozostałych warunków, to wtedy wypromuje taki serwis w wyższych wynikach. Informatykom niejako „sterującym” wyszukiwarkom niejednokrotnie zarzuca się manipulowanie wynikami i stosowanie algorytmów niepotrzebnie obniżających ranking stron, jednak można być pewnym, że systematyczna i uczciwa praca podczas optymalizacji serwisu szybko przełoży się na lepsze wyniki w rankingu Google, a tym samym na zwiększoną liczbę odwiedzin strony.

Co zyskujesz dzięki optymalizacji?
  • Zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania (z Google korzysta 17 mln polskich użytkowników).
  • Napływ nowych użytkowników.
  • Dbałość o jakość treści pojawiających się w serwisie i kodu strony.
  • Pozyskanie wartościowych linków, które wzmacniają wiarygodność strony (TrustRank).
  • Poprzez dobór słów kluczowych dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej.
  • Nieograniczony napływ klientów, bez względu na lokalizację.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na na „x”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce