Kreacje i programowanie

Wyobraźnia, pomysł i realizacja - to 3 czynniki, które składają się na urzeczywistnienie opracowanych przez nas kreacji. To nie tylko praca grafików, ale również osób dla których tworzenie indywidualnego sposobu na rozpoznawanie marki w internetowej przestrzeni to prawdziwa pasja.

Kreację zawsze dostosowujemy do aktualnych trendów marketingowych, a także charakteru promowanej przez nas marki. Wszelkie działania poprzedzone są analizą firmy i jej branży, aby świadomie móc dobrać najlepsze działania odwzorowujące prowadzoną działalność. Dzięki odpowiednio dobranej kreacji, jesteśmy w stanie zbudować renomę marki, wpłynąć na jej unowocześnienie, rozszerzyć grono potencjalnych odbiorców, a także zwiększyć jej zasięg na wybranych rynkach zbytu. Kreacja nieodzownie związana jest z pozostałymi narzędziami i musi wkomponować się w publikowane treści oraz zastosowane narzędzia marketingowe.

Świadome kreowanie marki opiera się na spójnej komunikacji, w tym także tworzeniu oryginalnych haseł, logotypów, znaków wodnych wpływających na jej rozpoznawalność. Skuteczne hasło marketingowe może stać się jednym z najbardziej rozpoznawalnych atutów marki, dlatego też niejednokrotnie wymaga intensywnej "burzy mózgów", podczas której wybierane są najlepsze pomysły.

Spójność kreacji? co o niej decyduje?

Spójność w głównej mierze zależy od posługiwania się stałymi i rozpoznawalnymi logotypami. Z pewnością każdy z nas posiada w swojej głowie skojarzenia z konkretną marką, mając przed oczami jedynie jej znak firmowy. Tak też właśnie działa kreacja, bez względu, w obrębie jakich narzędzi marketingowych będziemy się poruszać, wykorzystywane emblematy zawsze powinny być takie same. Symbole zaproponowane w drodze kreacji powinny wzbudzać zaufanie, pozytywne skojarzenie,a także być oryginalne ? w ten sposób można liczyć na aprobatę konsumentów.

Dobra kreacja nie tylko zachęci użytkowników do jednorazowego skorzystania z usługi bądź produktu, ale także na stałe zapadnie w pamięć i zostanie przywołana przy okazji podejmowania kolejnych decyzji konsumenckich. Najlepsze i niekiedy "proste" pomysły są w stanie wywołać efekt "brand awarness". To skojarzenie nie zawsze ściśle powiązane z marką, jednak na tyle silne, że podczas przywołania cech związanych z konkretnym przedsiębiorstwem będzie w stanie przywołać konsumentowi na myśl produkt bądź usługę przypisaną do marki. Prosząc koleżankę o zakup gum miętowych, których charakterystyczną cechą jest opakowanie w formie niebieskiej torebki zamykanej na zatrzask, otrzymujesz dokładnie ten produkt, który miałeś na myśli? Tak właśnie działa "brand awarness".

Co jeszcze składa się na pełnowymiarową kreację?

Kreacja nie musi polegać jedynie na opracowaniu haseł, logotypów i emblematów marki. Może być również powiązana z przygotowywaniem konkursów, rozdawaniem gadżetów, tworzeniem ulotek, opracowaniem mailingu, a także systemu programów lojalnościowych, które będą w stanie wyróżnić markę na tle konkurencji i zagwarantować jej wierne grono odbiorców. Konsumenci są szczerze zainteresowani postawą marki, która nie tylko wymaga od nich określonych działań, ale jest także w stanie zaoferować im pewne dobra nie licząc przy tym jedynie na zysk, stąd też działania wizerunkowe mają tak silny wpływ na pozycję na rynku. Dobrze przeprowadzona akcja charytatywna czy też loteria z nagrodami są w stanie zdziałać zdecydowanie więcej niż najbardziej zaawansowana retoryka stricte sprzedażowa.

Programowanie i wdrażanie kreacji

Zajmując się programowaniem mamy na uwadze użyteczność i dostosowanie kreacji do potrzeb użytkowników. Niejednokrotnie najbardziej nonszalanckie pomysły muszą zmierzyć się z technologiczną machiną, nie tracąc przy tym swojej oryginalności i prawdziwego "ducha". Dbamy o to poprzez opracowywanie serwisów jak najbardziej przyjaznych dla użytkowników, nie zapominając przy tym o kreacyjnych wytycznych. Działając przez powiązanie wszystkich narzędzi marketingowych dbamy o tak ważną spójność kreacji, umieszczając symbole marki we wszystkich adekwatnych miejscach serwisu, w których są one widoczne i mogą zapaść w pamięć potencjalnym konsumentom.